Franczyza w świecie sportu – przykłady

Sport jest obiektem fascynacji sporej części społeczeństwa. Ma tyle oblicz, że każdy, nawet pospolity leniuch ma szansę znaleźć dla siebie jakąś sportową działalność, która będzie sprawiała mu przyjemność. A nawet jeśli kto zupełnie nie ma głowy czy czasu do aktywności, jak i uprawiania sportu może przecież prowadzić w tej branży biznes. Rozpoczynanie takiej działalność bez doświadczenia, na nieznanym gruncie, jakim jest rynek pełen drapieżnej konkurencji, może okazać się ryzykowne. A co jeśli skorzysta się z możliwości jaką daje współpraca franczyzowa? Zobaczmy zatem, jakie mamy możliwość w zakresie franczyzy w branży sportowej i rekreacyjnej.

Polskie franczyzy sportowe

Sklepy z odzieżą i sprzętem sportowym – 4F

Prowadzenie sklepu z asortymentem sportowym i odzieżą może dać dużo satysfakcji, ale także profitów. A jeśli połączymy to z jedną z najpopularniejszych marek sportowych 4F – sukces murowany! 4F posiada salon sprzedaży w większości popularnych galerii handlowych. Punkty te działają na zasadzie franczyzy i dysponując odpowiednio dużym kapitałem, możliwe jest rozpoczęcie swojej przygody w świecie handlu artykułami sportowymi.

Sklepy z odzieżą i sprzętem sportowym – Bergson

Bergson to nieco mniejsza sieć działająca w Polsce, ale posiadają także specjalistyczny sprzęt sportowy i odzież dla ludzi aktywnych. Jeśli sklep 4F nie spełnia Twoich oczekiwań, to może oferta od marki Bergson okaże się tą, w jakiej rozwiniesz swoje biznesowe skrzydła i spełnisz marzenia.

Sklepy dla osiłków – triceps.pl

Jeżeli Twoją pasją są siłownie, kulturystyka i suplementacja, możesz odnaleźć się we franczyzie sklepów z suplementami diety Triceps. Działająca od kilkunastu lat sieć dobrze sobie radzi na rynku odżywek dla sportowców co otwiera także przed Tobą nowe szanse na odniesienie sukcesu.

Pracuj z rowerami pod marką Dobre Sklepy Rowerowe od Velo

Jeżeli jesteś zwolennikiem kolarstwa, być może zainteresuje Cię franczyza uruchomiona przez Velo sp. z o.o. Spółka ta prowadzi sieć sklepów partnerskich w wielu miastach w całej Polsce pod marką Dobre Sklepy Rowerowe. Właściciel może korzystać ze sprawdzonych rozwiązań z zakresu doboru asortymentu i merchandisingu, dzięki czemu może osiągnąć lepsze rezultaty finansowe.

Franczyza jak widać daje przedsiębiorcom nowe szanse. Czasami rynek jest tak konkurencyjny, że bez odpowiedniego wsparcia nie ma większych szans na odniesienie sukcesu, czy nawet utrzymywania biznesu. Stąd franczyza w Polsce może być tym rozwiązaniem, które okaże się sposobem na bezpieczne i opłacalne prowadzenie swojego biznesu.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.